Alla inlägg den 5 mars 2010

Av veronica lindrot - 5 mars 2010 13:46

Det var en bra dag idag med =) Var en förmiddag hos dom dementa och jag hade det jättetrevligt där! Tror nog att det är dementa som jag vill arbeta med!   

 

Ikväll åker jag till ett ungdomsmöte i Jönköping tillsammans med Emma, det ska bli super kul ^^ Har varit taggad till det hela veckan =) Jonas kommer nog vara där.. men det får väl gå ändå!

 

Innan jag åker vid 5 så ska jag... äta middag och fixa ordning mig (det kan ta tid det där)

Av veronica lindrot - 5 mars 2010 07:13

Idag är det sista dagen på APU:n innan det blir helg =D Slutar 12.30 idag och det är fett nice ^^ När jag kommer hem ska jag till banken med pappa, sedan fylla på mobilen med pengar och sen bestämma ett möte =)

Ikväll blir det ungdomsmöte i Jönköping med Emma och det är oxå fettnice ^^ Sitter och chillar lite innan jag tar bussen till Limmared och Glimmringe (Min APU plats) Trivs bra där! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg skrivs av en 17 åring som heter Veronica. Jag bor i det lilla samhället Tranemo som ligger i Västra Götaland. Jag går på Tranemo Gymnasieum med inriktning, Barn & Fritid.
När jag inte går i skolan blir det mycket, tv-serier och film, vara med

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards