Alla inlägg den 2 mars 2010

Av veronica lindrot - 2 mars 2010 19:01

Nu är det mest sad face här hos mig.. allt jobbigt kommer på kvällarna, alla tankar, ångesten, de e inte kul!

 

Det jag kan se ifram imot denna kväll är Ett nytt tv program så börjar idag (kommer ej ihåg vad det heter) Och så despret houswifes som börjar igen idag 21.00, det ska bli väldigt spännande!

 

Någon som oxå vet hur man laddar up bilder? Har försökt och det står att bilden har laddas up men ändå kan jag inte så någon bild??? Tacksam för  hjälp <3 =D

Av veronica lindrot - 2 mars 2010 14:07

Idag är jag på ett glatt, sprallti och heelt underbart humör!!!!

 

Skolan idag var bäst!!! Spelade kort i cafeterian med Emma, jenny och linn, träffade Martin och dom andra från CREDO =D träffade annelie och jag hade bara 1 lektion idag hehehe

 

På pappas lunch rast gick vi ner till hermans och beställde ne piercing tid åt mig =D =D =D det kmr bli sååååå snygggt!!!! Linn får följa med mig och hålla mig i handen heheheh

 

PÖSS till er Ikväll börjar oxå desperata hemmafruar =D =D =D som jag har längtat =D

 

Imorgon ska det bli toppenkul att börja praktisra med =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg skrivs av en 17 åring som heter Veronica. Jag bor i det lilla samhället Tranemo som ligger i Västra Götaland. Jag går på Tranemo Gymnasieum med inriktning, Barn & Fritid.
När jag inte går i skolan blir det mycket, tv-serier och film, vara med

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards